reede, 12. märts 2021

Millise energiana valin elada

 


On rollidega jaotatud see inimeste Maailm, kus ühte ja teist võivad ja saavad teha ainult mehed, kuid see sama oli ja/või on keelatud naistele. Millise eelmise elu murdepunkt lõikus tänasesse aega – seal olin ja siinses ajas, selles samas vanuses, sündis ühendus? Millal ja millises ajas see oli, kui ma otsustasin, et minul on vaja mehe eest olles iseenda jaoks mees olla? Kui valisin oma otsuse järgi, omas ajas, olla poiss või mees, siis järelikult ma ei olnud enese sees tüdruk ega naine.

Olen lahendanud oma elusid meesenergiana, sest mees, see on võim ja vabadus, temale on lubatud kordades rohkem. Mees on tugevam ja saab hakkama, tema suudab enese eest seista ja iseenda ning teiste jaoks ja pärast olemas olla. „Naine – nõrkus on Sinu nimi” Naine on olnud abitu ja õigusteta – nii sageli on olnud aegu ja kohti, mil naisest endast oma elu elamise jaoks ei piisa. Kui meest ei ole olnud kõrval, siis naisel ilma mehe nimeta ei olnud väärtust. Üksik naine oli poolik ja Maailma jaoks võis ta olemata olla. Ilma väärtust tõstva meheta naise elu ja sellega seonduv ei edenenud ega kasvanud. Maailm oma võimaluste, valguse ja armastusega tuli naise ellu läbi mehe.

Mehed saavad võtta ja määrata, anda ja lõpetada. See oli aeg, mil naine oli mehe oma – oli teise inimese omand. Uskusin, et kui oleksin olnud mees, siis ei oleks elu selline olnud ega selles kohas otsa saanud – viimase sammu ajal tehtud otsus – ohvrina lend igavikku – ei võtnud oma elu naisena vastu – oli tahe suuta muuta, et oma lugu ajas ära parandada – vajadus teine võimalus saada. Olin kandnud eelmise aja otsust endaga ühes ja teinud selle oluliseks tõeks pidamiseks, ilma, et ise oleksin sellest aru saanud – elasin ju tavaliselt, oma igapäevast elu – ühe inimese elu maa peal.

Tüdrukuna või naisena minul ei olnud seda, mis oleks olnud mehena – jõudu, tugevust, otsustavust seista vastu ja enese eest. Olemas olles, olla Maailma silmis olemas ja väärtus. Olla iseenda jaoks see isa, vend, sõber, mees, kes loob olemas oleva ja annab minule turvalise koha – hoiab, hoiab olemas ja kingib armastuse minu vastu ja Maailma, mis on täis võimalusi.

Kuidas olla, vaadata ja astuda naisena, kui olin õppinud kasutama ja teostama lahendusi nii nagu mina oleksingi mees. Mina Olen Mees – olin määranud iseennast olema nimetatud anuma sisu. Allikast voolas nimeline energia – meesenergia. See oli automaatne reaktsioon, kuidas valisin keerulistel aegadel reageerida. Ma ei olnud teadlik, et minul endal on võimalus olla ja elada teadlikult naisenergiana.

Naisena sündinuna kandsin sama mustrit – tuli olla mees ja seega ei saanud minu kõrval mees olla mees senikaua, kuni mina ise selles rollis ja energias olin. Oma otsuste võrgus sipeldes kaob inimesel valiku võimalus. Valitud võimalus on iseenda väljendus viis. See on minu enese valik, kuidas oma elu teadlikult lahendan – olen iseendana või vajan mehe energiat – kas nimetan ennast mehena või olen see, kes olen - nii nagu väljas nii ka sees – tänase ajas - inimene naisena.


Marianne

12.03.2021.

Kommentaare ei ole: