neljapäev, 4. märts 2021

Kas sellest siis ei piisa

 



Aga, kes olen mina,

aga, mis olen mina -

minust ju ei piisa

ja mina ise ei taha!


Tahan olla ja elada nii,

et läheks minust mööda

ega puutuks vastu see,

mida mina ise

ei ole teinud

ega valinud teha.


See, mis ei meeldi

ja see, mis segab,

on tulnud mujalt

ja kellegi teise poolt

tehtuna ja seatuna -

mina ise ei ole seda palunud

ega üldsegi valinud.


Kõik need,

kellegi poolt tehtud

või tegemata jäetud

koledad ja valed asjad

läheksid lihtsalt

suure kaarega mööda

ja kuhugi teisale ära

ning mina ise

saaksin edasi elada

iseenda rahus

ja omal moel.


Tahan elada iseenda elu nii

nagu mina tahan seda astuda.

Kui olen Mina,

siis miks pean olema Meie,

kui see olemine

on paha ja ebamugav?


Miks mina,

kui mina ise juba tegin

selle ja teise ka

ning mina juba olin ja olen

ka siis sellest ei piisa -

mina tahan oma elu elada!


See inimene,

kes teab, näeb ja tunneb,

kuid ei astu ette

ega kasuta oma häält -

vaikib ja laseb oleval olla.

Ometi, ta ei pea valima poolt -

ta saab olla Inimene

Inimestega koos.


Marianne

04.03.2021.a

Kommentaare ei ole: