reede, 4. september 2020

Nimelised energiad I – Mina olen energia – Minu tantsud energiana energiates

 



Inimeses on alateadlik soov olla nimeline energia, sest nii saab ta iseennast aidata. Tule ja tantsime koos - energia on kanal, milles voolata. Kasutame meis oleva energia NIME, et seda võimendades lahustuda tantsus - iseennast avades lubame olnul ja oleval minna ning võtta iseennast vastu. Tantsides jõuame kohale, avaneme ja kasvame, oleme kaos ja segadus, seisame omil jalgeil ja vaatame Maailma enda sees ja väljaspool ennast, rahuneme ja vaibume. Keha liikudes aitab tants viia meele ühes muusikaga sinna, kus veel ei ole olnud, et teha seal seda, mida veel pole teinud – elada täiega avatuna ja igas kordumatus hetkes iseendana sündivana.

Maaenergia – Segadus, teadmatus, mida ja kuidas, oleks ja nagu ei oleks. Soov alles hoida, ma ei taha olnust lahti lasta. See siin on minu aeg ja tee, millel kõnnin. Töö iseendaga, kasvamine iseendana, toit iseendale. Kaasas on tunnete raskus ära olnud ja olevast ajast. Tunnete ilu ja võlu värvivad minu Maailma. Minu jalad on juured, mis seovad mind maaga. Aja mälestused on kivide sees. Õhtul lähen magama, olen hoituna ja kadununa öö rüpes. Öine aeg on kui pime koobas, kus minu hirmud peituvad hämaruses ja astuvad varjudest ligi. Hommikul sünnin algavas päevas. Kasvan maast välja ja üles. Teen oma esimese sammu ja teise järgi, ämblikuvõrkudest köidikud katkevad. Astun ja sirgun, tunnen tuule kutset, tõusen mäele ja tajun tuule paitust palgeil – olen valmis lendu minema ...

Tuuleenergia - Minus on soov lõhkuda argised piirid ja olla vaba astumaks oma samme ja tegemaks oma liigutusi ilma takistusteta. Tundub, et elu seisab paigal, sest seal ei ole põnevust ega liikumist, mis ärataks üles. Minus on tahe kasutada oma tiibu – tuul viib kõrgele ja kauguste taha, kogema iseennast oma elu kogedes. Tuuled rebivad ja viivad enesega kaasa. Saabub tuuletus ja on kõrgelt kukkumine. Tunnen hirmu enese kildudeks purunemise ees. Lendan tiibade laperdades, kuni leian iseenda ja tajun, kuidas ja mida teha, et iseendana lennata mägede ja merede taha. Tuul tuleb kaasa ja me lendame ühes, kuni ta kannab mind tagasi tuttavate laante vahele. Maandun lagendikule. Teen lõkke ja istun selle äärde ...

Tuleenergia - Tules on peatus, et hüvastijätta. Kustunud olek. On aeg peatuda, et avaneda ajas – aja nägemine, uue lehe keeramine. Põlemine, uus sünnib vana tuhast. Tuli on see, milles tunnen ennast elusana. Soojus paitab ja sulatab. Valgus heidab pelutavaid varje. Tuli maalib minu hirmud elusaks. Leek tõuseb kõrgele ja põletab. Tahan karjuda ja lõhkuda, sest on väga valus. Astun oma hirmu sisse ja tajun, et suudan libistada oma peo läbi leekide. Minu hirm on olnud ettekujutus. Olemas olles ei ole tunnet olemas olnud. Põlen enese lõõmas tuhaks ja sünnin tundest läbi astudes. Pisarad voolavad vihmana ja pesevad tahmast kriimulise näo. Heidan räbaldunud riide seljast ja astun enese pisaratemerre ...

Veeenrgia – Vees on võimalus ära lahustuda. On kadumise tunne ja soov. Tahe üleujutada ja vaigistada hääled, mis kõnelevad sõneledes endas ja Maailma sees. Vesi on vihma hääl ja lainete müha, mis ühes enese veretuksega kustutab segavad hääled. Jään iseendaga. Kuulen iseennast. Olen ühes ja lubades enesel olla lahustun kõiges, et sündides luua ise ennast. Vesi on uskumused versus teadmised. Uskumused kaovad, kui näen ja kogen teadmist, et minu algus on Alguse Allikas – see on Valge Valgus enese sees ...

Armastuseenergia - Tahan hoida armastust ainult enesele, sest ma ei näe võimalust ja seega ei tea, kuidas seda juurde luua. Minul on vähe ja seda ei jätku enesegi jaoks. Tahan tunda armastust ja olla armastus, kuid ei oska, sest on hirm kaduda. Olene enese ees süüdi ja olen enese ohver – mängin iseenda tunnetega tõsist oma elu elamise mängu. Armastus on iseendana kasvamine. See on minu enese tee Inimesena ja ülesanded. Minul oli aeg tulla, sündida ja kasvada, et leida oma aja sees tee iseendani – kogeda enese armastuse suurust. Minus on teadmine, et olen Maailma sees iseenda ja teiste jaoks olemas. Loon, annan iseendast ja saan vastu selle, mida vajan edasi kasvamiseks. Mina olen energia, mis on alguse valgus, vesi, tuli, tuul ja maa.


Viie elemendi tants

Maast kasvan üles, juured on minu olemise aeg, tugevus ja side olnu, oleva ja tuleva vahel. Vees peegeldun vastu ja leian enese seest teadmised. Tule soojuses avanen ja põlen elusalt oma tunnete seest läbi astudes. Tuul jagab hingamist ja toetab minu lendu. Kasutan oma teadmisi, et astuda oma samme, valida õhuvooge, et lennata ja elada – kogeda oma elu elamist. Mina olen energia - alguse valgus, vesi, tuli, tuul ja maa – mina olen olemas, sest mina olen olemas iseendana oma elu elamas.


Marianne

04.09.2020.a



Kommentaare ei ole: