neljapäev, 5. jaanuar 2023

Turulettide peal

 



Teen

ja teha tahan,

et mind vaadataks!

Tahan,

et seda,

mida

ja kuidas teen,

vaadataks!


Vajan silmi,

vajan küsimisi,

vajan toetusi,

vajan – tähelepanemist.


Näe -

vaadake -

see olen mina -

selline olen mina.


Aidake mul kasvada,

aidake mul tõusta,

aidake mul tugevamaks saada!

Mina palun -

aidake mul iseenda olla!


Hei, olen olemas -

palun ärge eirake

ega mööda vaadake -

tähelepanematus

teeb nähtamatuks,

võtab jõu ja julguse -

olla Mina

soovitud moel.


Kui ei vaadata,

siis see mina,

kes ma olen,

kuhtub

ja kokku tõmbub -

mina ära kaon,

sest vaikin

ja urgu poen.


Olen,

olemas olen,

kuid näitlen

ja ise ennast müün -

tahtes tähelepanu,

saamata õiget tähelepanu,

seda teen,

selline olen,

mis müüb -

vastu tähelepanu saab.


Marianne

05.01.2023.a

Kommentaare ei ole: