esmaspäev, 23. jaanuar 2023

Need imelised inimesed

 



Olles koos

võime olla ühes,

kuid saame olla ka eraldi.



Olles ühes

võime luua enamat,

kuid saame olla ka vähemat.



Olles koos

võime astuda vastu -

võtta teineteist vastu.



Olles koos

võime astuda vastu -

sõdida, 

teine teisele,

vastu.


Olles eraldi,

erinevas ajas

või paigas,

saame olla ikkagi ühes.



Olles koos

võime astuda lahku -

luua enesele Maailma,

millest vale jääb välja.



Kui kogeme teist,

enese kõrval,

enesele mitte sobivalt,

siis reageerime -

me vastu astume,

ennast ära peidame

või lahku läheme.



Ka siis,

kui nurgas mossitame

või jäätava vaikuse valime,

teisest teadlikud oleme -

tema samme jälgime

ja ise ennast,

vastavalt sellele,

kohandame-liigutame.



Me vabad ei ole -

me ootame

ja me valvame.



Kui astume lahku -

enese teisest eraldame,

siis teda me ei näe -

teda ei ole

meie Maailma sees.



Kordades raskem 

on olla -

paigale jääda

ja olemas olla -

vastu mitte reageerida

ja valvsalt jälgida

ja lahku astuda,

vaid olla,

teise kõrval,

ka siis olemas,

kui teine

oma tunnetes kõnnib

ja neid erinevalt kasutab.



Proovib teha nii,

et reageeriksime

ja mängu vastu võtaksime -

tema poolt valitud rollile

partneriks oleksime,

laheneda aitaksime,,

lahenduse leiaksime,

vastu hakkaksime,

vastutuse võtaksime,

süüdi oleksime.



Pihta käivates lahingutes

või lahku liigutatuna

koos olles,

inimene näeb

ja kogeb ennast -

seda ise ennast,

kellena ja millisena

ta olla ei taha.



„Mina ei taha olla Mina -

mina ei taha seda,

mida Mina pean -

olema vale Mina -

mina tahan olla mina -

see õige Mina!”


Imeline inimene

leiab lahenduse -

teisest saab vale

ja sel moel inimene 

annab enesele võimaluse -

olla õige.



Marianne

23.01.2023.a

Kommentaare ei ole: