kolmapäev, 4. jaanuar 2023

Prillide sobivaks kalibreerimine

 




Miks Sina ei saa

võtta eest prille,

mis ära määravad

Sinu Maailma?



Kõik teed

need viivad Rooma -

Sina ise,

ikka ja jälle,

tõestad enese väidet -

seega jõuad,

ikka ja jälle,

samasse välja.



Mitmete radade asemel

näed ühte,

mitmete võimaluste asemel

valikuid olevat ei näi,

sest seesama,

mis oli eile

on sama ka täna -

see oled Sina.



Enese eilne on eeldus,

et on ka täna -

enesele ja ka teistele,

kes kuulavad,

ära tõestad -

see juhtus,

see toimus,

see on,

seda ei ole,

sest Mina olen ... .



Iga järgnev hetk

kordab enese kaotust

näitab vastu võtmatust -

kannad ohvrirolli,

sest Sina ei taha olla see,

kes Sina olema pead -

võitled enese vastu -

astud enesele vastu,

sest Sina ei taha olla see,

kelleks ise ennast nimetad.



Kuid -

Mina olen ... ,

sest

Mina olen ... !!!



Eeldus, väide, tõestus -

tõestatud ja edasi kaebamisele ei kuulu -

prillid ette jäävad -

kogemused samaks jäävad -

need Sinu väidet, 

kui muutumatut tõsiasja, 

tõesena hoiavad.



Marianne

04.01.2023.a

Kommentaare ei ole: