esmaspäev, 15. juuni 2020

Oma loome alguse allikas




Vajasin käegakatsutavat ja nähtavat füüsilist tõestust, mis kinnitaks, et ollakse minuga koos. Tunne andis või võttis selle uskumise. Erinevad vaatenurgad – milline on minu eesmärk – iga hinna eest koos olla, et alles seejärel saan olla või lihtsalt olla ning koos olemine on vaid üks võimalus.

Sõnal – KOOS - on erinev tähendus. Koos, kui üks või koos ühel ajal, ühes kohas, ühes tegevuses olemine. Koos olemine ei tähenda kokkusidumist, kuid nii see minu jaoks teistega koos olles, iseendast luues, tähendas – teised koos minuga, muutis teised ohuks ja vajaduseks.

Kasvades saabus teadmine, et mina olen mina iseenda piiridega ja mina kasvan iseendas iseendana ning loon iseendast iseendana - mina ise olen oma loome alguse allikas.


Marianne

15.06.2020.a



Kommentaare ei ole: