kolmapäev, 24. juuni 2020

Isa igatsedes





On soov luua enesele kogemus, mida veel kogenud ei ole. On igatsus omada kohta, kus selle suure Maailma sees olla väike ja hoitud – hingata välja ja anda enesele luba olla.

Oli hirm, et kui väsin või enam ei oska, siis komistan ja sellel hetkel kukub Maailm minu ümber kokku. Kui oleks olemas Isa, kes hoiaks minu elu, siis julgeksin astuda ja kui juhtukski ära kõik see, mis juhtuda saab ja võib, ei seisaks mina üksinda oma katki läinud elu varemete vahel.




Vajasin nõrk olemist, sest igatsesin isa, kes oleks minu tugevus. Kui tema oleks olemas ja tugev, siis saaksin mina olla nõrk – tugev hoiab senikaua Maailma üleval ja mina tean, et minuga ei juhtu mitte midagi. Minul ei ole vaja karta ega hirmu tunda, kui teen oma järgmise sammu ja astun selle ära ...


Marianne

24.06.2020.a

Kommentaare ei ole: