kolmapäev, 17. juuni 2020

Mistä minä olen kotoisin – kust olen mina pärit







Seal, kus on minu kodu, seal on minu juured, mis on minu tugevus. Kuid, kui see koht, kus sündisin ei olegi koht, mis on südames, siis olengi kui inimkübe aegade ruumis, kelle juured on parajasti sellel maal ja selles kohas, millel minu jalad kõnnivad.

Side olnu ja oleva vahel on inimeses endas. Mina, inimesena, ei mäleta seda, kust mina olin pärit ja seega ma ei tea suunda algusesse, minu sisemine kompass otsib seda kohta, kus on see – see minu koht. Kuid kui sellel soovil ei ole olemas nägu ega nime, siis võin kuuluda kõikjale ja olla kõikjal algusest osa.

Täna ma ei ole kinniseotud ühe väikese koha ega nimega, vaid olen kauge algusega ühes – Maaga. Maa võib ja saab olla erinev, kuid ta on ikkagi üks – tema on Maa, millel mina kõnnin ja selle peal ning sees olev on side, mis mind, minu ajas, ajaga ühendab.


Marianne

17.06.2020.a

Kommentaare ei ole: