esmaspäev, 13. aprill 2020

Mina kasvamise keeruline teekond – miks valib inimene ise - Mina Pean!





Väikeste kivikeste nurgelised servad
ei silita ega sobitu, 
vaid okastena kriimustavad vastu ...

Maailm on minu Mina vaenlane,
kui too tuleb ja ütleb -
Tee midagi, ole kuidagi!
Ta tahab minust osa saada
ja ei lepi sellega,
mis juba olemas
ja saadaval on.

Maailm tuleb ja tahab,
et Mina ise teeksin,
oma sammu astuksin
ja iseendast luues
Maailmale tehtu annaksin.
Annaksin vastu sellele,
mida olen kasutanud
ja enesele omastanud -
see, mis ei olnud minu,
kuid Mina osaks sai.

Miks tuleb minul
kõige olemas oleva eest
veel midagi maksta?
Miks mina ei võiks
lihtsalt niisama
soovi täitudes saada?
Miks mina ei või
olla ise vaba valima,
millal mina tahan teha,
luua ja Maailmale anda?
Hammustan vastu,
sest Mina tahan
oma aega iseendale hoida.

Minu jäetud jäljed
on juba seljataha jäänud -
ma ei näe neid enam
ja nii need ei puuduta mind.
Pole üldse minu asi,
koristada või parandada -
see, mis on möödas
ja juba ära olnud -
seda pole enam minule vaja.

Küll mina saan uue,
siis kui on tarvis.
Mina saan,
sest mina olen Mina!
Mina on minu Maailm
ja see on päriselt minu oma.

Suur Maailm on vaenlane,
kui too piirab minu vabadust -
sunnib mind olema
minu enese piirides
ja üldse tahab,
et mina ise peaksin
korda enese üle.

Küll kunagi tuleb see aeg,
mil võib-olla tahan
seda ühte ja teist
ise teha ja järgida,
kuid see päev
pole täna veel käes.
Täna ma olen Mina,
minu pärast ja päralt
on olemas kogu Maa ja Ilm.

Ma ei hinda seda Maailma,
mis on alati olemas olnud -
Mina tulin ja olen,
sest Maailmale oli mind vaja
ja just sellepärast,
et Mina olemas olen,
olen väärtuslik Mina.

Mina ei ole veel õppinud mõistma,
et olen suuremast osa,
et selle, mis loon enesega,
selle loon enese jaoks.
Täna tunnen, et pean olema
teiste jaoks ja pärast,
kuid ei saa olla see,
kes mina olla tahan,
ei saa ise ennast endale,
kui kaotan oma aja endale.

Mina ei taha olla osa,
et olla ja vastutada
iseendaga selle eest,
millisena olen
ja ise oma elu elan -
veel täna ihkan olla vaba.

Mina vabadus on olemas,
kui enese loo
keeran peapeale -
kui teine tahab,
siis järelikult Mina Pean!
ja see on minu võimalus -
teise pärast Mina ei tee! -
Mina valin vabaduse endale ...


Marianne

13.04.2020.a



Kommentaare ei ole: