teisipäev, 3. oktoober 2023

Mõru maiguga sõnad

 



Tule, mina ootan Sind! – Ärgu Sind olgu, mina ei taha Sind!

Võtan Sind vastu, sest oled olemas! – Hülgan Su, sest ei taha, et oleksid olemas!

Tänan Sind, et oled olemas! – Põlgan Sind, sest oled sellisena olemas!

Ole Sa hoitud, sest tõid valguse! – Ole Sa neetud, sest lõid pimeduse!


Vahel ma ei kuule

teiste lausutud sõnu –

ma kuulen,

kuid ei kuula –

need libisevad kõrvust mööda.


Ma ei keskendu neile

ega süvene neisse -

need tunduvad tühjadena

ja näivad ohtlikena,

sest minus

räägivad korduvad kogemused -

sõnad muudetakse ümber

ja vahetatakse ära -

nende sisu

muudetakse vastupidiseks –

tõest saab vale,

kui sünnib uus tõde.


Milleks

neid, siis kuulata

ja nendesse uskuda –

sõnad valetavad,

sõnad petavad,

sest inimesed need

valetavad ja petavad -

nende sõnad ei pea -

nad ei vali hoida,

nad ei vali jääda,

samal moel tunda,

sama mõelda

ega ka enam

ühes olla tahta.


Marianne

03.10.2023.a

Kommentaare ei ole: