laupäev, 25. mai 2019

Palapelin palaset





Sinu elu on huvitavalt keeruline ülesanne, sest Sina oled kui palapeli. Asudes Inimesena oma teele, võtad Sa, et mõista oma teed ja lahendada ülesanded, kõik vajalikud palaset ühes. Oma rajal kõndides õpid Sa enese osasid erinevalt kokku sobitades iseennast mõistma ning tea, et kord tuleb aeg, millal leiad igale tükile, enese sees, õige koha.

Vahel tundub Sulle, et palaset erinevad üksteisest, kui öö ja päev, kuid vahel paistavad nad üle või mõttetud olevad, teisel ajal leiad kõik vajaminevad tükid puudu jäävat – Sa oled rahulolematu, sest juhist ega õpetust ei ole Sulle teele kaasa antud. Mitte ükski osa Sinust ei ole puudu, üle ega vale, kõik nad on õiged ja Sinu sees olemas. Kõik palaset on Sinuga algusest alates kaasas olnud, kuid Sina otsid ennast laiast Maailmast uskudes, et seal kusagil on keegi, kes omab Sinus puuduvat, näeb pisemast detailist suure tervikuni ja suudab Sind kokku monteerida. Igas Sinu palases on võti, mis kuuludes tervikusse, avab taas ühe uue ukse endasse. Sa tunned seda enese sees, kui sobitatav tükk leiab oma koha ja see teeb Sulle rõõmu – Sa tead, et oled sammu edasi astunud.

Vaadates korraga ainult üht palast, suunad Sa kogu oma tähelepanu sellele, just nagu oleks ta ainus. Proovides haarata tervikut ei märka Sa igat üksikut osakest, kuid nii on Sul raske mõistatust lahendada. Vahel vaatad Sa üht osa endast ja parema meelega muudaksid selle olematuks – Sa ei taha seda endale, sest Sulle ei meeldi sellist ennast vaadata. Vahel tahad Sa üht osa teisest inimesest endale, sest see tundub nii ilus ja särav olevat, et loodad seda endale saades ilusamaks ja paremaks muutuda.

Sa oled üks, kes on tervik – see, kuidas Sina võtad eneses vastu ja armastad üht osa endast, sellisena võtad Sa vastu ja armastad iseennast tervikuna, sest tegelikult kordub tervik igas väikeses killus, igas pisemas palases oled Sina tervikuna olemas. See, mida Sa väikese seest üles ei leia, seda ei märka Sa tervikus ning see, mida Sa näed ühes pisikeses palases, on kõikjal ja kõiges selles, milline Sa oled. Sina ise oled kõik oma osad, iseendana iseenda elu elades, valmis meisterdanud.

Võttes enda, kui terviku, iseendas vastu, moodustub Sinus palapeli, sest kõik see, milline Sina oled, oled Sina ise. Kui Sa ka ei taha ennast vaadata, sest midagi häirib või on ebameeldiv, siis see ei kao vaid kasvab suuremaks seni, kuni oled enese sees rahu leidnud ja enesega rahu teinud, öeldes – Mina mõistan iseennast. See olen mina, sest mina olen selline. See on minu tee, kogemused ja lahendused - see on parim võimalik, mis ma olen endast andes, oma elu vastuvõttes, iseendana elanud – jah, see siin olen mina!


Marianne

25.05.2019.a



Kommentaare ei ole: