teisipäev, 26. aprill 2022

Hea võidab halva

 



Ära ...,

palun ära .. !


Kuidas saad Sina,

jätta olnu seljataha

ja sõber olla vaenlasega?


Tema võib ju korrata,

oma teo jälle

uuesti teha!!!


Ära unusta ega andesta!

Ära unusta ära!

Pea meeles!


Tema peab karistada saama,

ta ei tohi pääseda,

andestuse ega unustusega vabaneda.


Ei, Sinu lugu

ei ole minu oma,

kuid Sinu lugu

nagu oleks

minu oma,

sest see,

mis tehti Sinule,

see oleks kui

tehtud ka minule.


Mina,

pealt vaadates,

osa sain

ja kogesin -

enese aja ja loo,

puudutust,

ise endas,

tundsin.


Kord oli,

kord kogesin,

ära unustanud

seda mina ei ole

ja sellepärast taas

eneses tundsin.


Ülekohus,

hoolimatus,

pole õigust

ega ausust.


Olen kaotaja,

olen ohver -

kes seaks õigluse jalule?


Ära anna alla

ega teist põske

keera ette,

palun võitle,

võitle vale vastu.


Palun karista,

et teo tegija ei pääseks,

ega õigena elada saaks.


Tema ju tegi

Sinule haiget,

oli halb

ja ebaõiglane.


Miks ja kuidas Sa võid -

temale andestada?


Hülga ta,

külma kätte jäta,

eira teda -

ära kunagi unusta

olnut ja tehtut.


Palun, maksa minu eest kätte -

see on lohutus ja pai ajas -

ehk nii leian rahu üles,

kui jalule saab seatud õiglus,

siis võin kergemalt hingata -

hea see võitis halva.


Marianne

26.04.2022.a

Kommentaare ei ole: