laupäev, 2. aprill 2022

Lume järgne maastik

 



Juuksed taas on kasvanud välja

ja kulmud justkui ära kulunud,

madalalt veerev päike

veel suvesoojust ei paku -

olen kahvatu,

kergelt kollaka jumega.


Kui vabalt saaksin valida,

vahel ma ei oleks selline

nagu peeglist paistan endale -

ma ei saa ennast ära vahetada

ega kõike välimuses teiseks muuta.


Möödaläinud aastad

on läbi käidud

ja minust välja paistavad -

kortsud, kui vaod,

on laubale küntud,

võrreldes aegade tagusega

olen siit ja sealt muutunud.


Ma ei pane make-upi näkku

ega teiseks maali ennast.

Harva salonge külastan -

ennast „korda” teha lasen.


Mida vähem vaatan peeglisse,

seda vähem iseennast näen -

olen nii nagu olen -

ise harjunud endaga olen.


Kas ma meeldiksin,

siis enesele rohkem,

kas ma tunneksin

end iseendana paremini,

kas ma julgeksin,

astudes inimeste ette,

tõsta pilgu

ja vaadata otsa,

kui osavate oskajate

ja kunstnike käed

mind muudavad -

lisades värve

toovad välja head -

kindlasti see on nii,

sest kui ma enesele meeldin,

siis selle väljapaista lasen.


Tean, et värvide abi kasutades,

st taas kord korda tehtuna -

on vabadus ise ennast näidata,

on tahtmine ise ennast näidata -

kui kevadine vihm

on sabinal alla sadanud

ning lumest jäänud jäljed 

maha pesnud,

on aeg lood(t)usel tärgata.


Marianne

02.04.2022.a

Kommentaare ei ole: