teisipäev, 12. aprill 2022

Saamise saamatus

 



Miks veel ei ole?

Miks veel ei tule?

Noh, kas saab või ei saa!


Selle jaoks,

et oma tundeid vältida

tuleb ise ennast aidata

ja seega pean saama,

kuni veel ei ole saanud!


Olen avaldanud soovi,

olen tahtnud muutust,

olen küsinud saamist -

olen hämmingus,

et kohe ei ole tulnudki,

et kohe ei ole saanud olemagi.


Kasvab kannatamatus,

närib kärsitus,

levib rahutus -

selle taga on hirm,

mis suurenemas 

iga sekundiga -

mina ei saagi,

jään ilma,

ei suuda õnnestuda.


Kas ma küsisin valesti,

kas ma tegin, kuidagi teisiti,

kas saaksin vahetada,

tagant kiirustada,

vajadusel ära parandada?


Kohe peab olemas olema,

sest kohe pean saama,

sest kohe tahan kogeda -

kui lõpuks olen kogenud,

alles siis olen omanud -

enese meel ja tahe

kiiremini liiguvad,

kui sammud saavad astutud.


Olen tahtnud,

kohe väga tahtnud,

kuid, mida mina ise,

tahtmise täitumise

jaoks olen teinud,

millised sammud

reaalselt astunud,

et saaks olema

päris päriselt -

ja saaksingi ise kogeda?


Marianne

12.04.2022.a

Kommentaare ei ole: