neljapäev, 3. juuni 2021

Tunnete kasv

 


Tahaksin ise oma tundeid valida,

et endas hästi tunda,

valed jätta välja,

et ennast õigena tunda.


Valed tunded

on need,

mis mind häirivad,

minu olemist segavad.


Kui keegi saaks

ja minu sisse vaataks,

siis häbenema peaksin -

ennast kataksin

ja iseennast varjaksin,

sest valede tunnete sees olles

ma ei ole üldsegi ilus.


Mina ei tohi tunda,

mina ei tohi tunda,

kuid ometi ma tunnen,

kuid ometi ma valin tunda.


Otsi üles oma hirm,

võiksin enesele öelda,

kuid selle asemel

tahan tundmise lõpetada -

selle enesele ära keelata.


See ei aita,

see mitte kuidagi ei aita.

Lahendan olukorda välises -

sõnad kadugu,

hääled vaikigu,

toit rahustagu,

sest kui ei oleks,

siis ei peaks.


Minu tunded on valed

on teadmine enese sees,

sest usun -

ma ei ole ilus ega õige

neid omades.


Kuidas vahetada

oma vaatenurka

ja mitte karta,

lubada endal tunda?



Kui ma luban,

siis vaba olen

ja tunne saab minna,

sest mina ise

teda ei hoia kinni.


Marianne

03.06.2021.a

Kommentaare ei ole: