neljapäev, 17. juuni 2021

Mõistetamatu kordus – tunde äratus



Silmad avan -

taas on hommik,

kätte Maailma võtan

ja selle sisse sukeldun.


Midagi ei ole muutunud,

sest ikka veel,

on kõik selle Maailma sees,

haigelt tegevalt,

endine.


Ikka veel

tuleb enese

eest ja pärast

võidelda -

ma ei ole nähtav

ega meeles.


Ei ole jälgijaid

ega kaasaelajaid -

on sigin ja sagin

ja toimetused,

kuid minu ümber

säilib vaikus.


Maailm on ilma minuta

liikumist jätkanud -

ei ole oodatud

ega seltsi vajatud -

olen või ei ole -

vahet ei ole.


Kedagi ei ole ootamas,

et ühist kõndi jätkata,

kedagi ei ole vajamas,

et sõnu vahetada,

kedagi ei ole kutseid lähetamas,

et kokku saada päris elus.


On uued pildid,

mida vaadata,

on uued teemad,

millest rääkida,

on uued lood,

millele kaasa elada.


Olen maha

või välja jäänud -

Maailm on nähtavalt

edasi liikunud.

Minu poolt jäetud jäljed

on seljataha jäänud -

ust avades selgus -

mind ei olnud oodatud.


Eilset justkui poleks olnudki -

taas tuleb alata uuesti,

jagada oma lood,

kirjutada oma tekstid,

üles panna pildid -

et olla nähtav,

et olla ühes,

et olla voos -

FB Maailmas koos.


Nii kergelt tuleb üksindus

ja temaga ühes kurbus -

on olemas päris elu

ja on olemas virtuaalsus -

mina olen ja elan

kahes Maailmas korraga,

kuid väga raske

on neid ühendada.


Taas on hommik -

silmad avan,

Maailma kätte võtan

ja selle sisse sukeldun -

mõistetamatu kordus -

uus hommik

tähendab tunde äratust -

kuid, millal mina ise

tegelikult üles ärkan ...


Marianne

17.06.2021.a

Kommentaare ei ole: