laupäev, 12. juuni 2021

Täna päästan Maailma ära

 


Täna tõusen üles,

kõike õigesti valin ja teen,

täna mina päästan

Maailma ära!


Olen see sangar,

kes on vahva ja tugev,

kelle jõud ja oskused

asjade kulgu määravad -

halva ja vale lõpetan,

õige ja hea korrutan.


Valikuid tehes

ja samme astudes

ma ei mõtle,

kas olen isetu

või siiski isekas.


Mina päästan

ja mina parandan,

katkist Maailma lapin -

tunnete baromeeter olen -

kõike iseendas tunne

ja sellepärast

mina ise

ennast kaitsen.


Kui lõpuks peatun

ja ringi vaatan -

keegi ei vaja sangarit,

sest igaüks ise

oma enese elu elab.


Iga inimene

on oma elu sangar,

ta õhtul lõpetab,

hommikul taas alustab -

ise enda Maailma päästab

ja enese moel õigeks seab.


Kui enam ei päästaks,

vaid lihtsalt oleks

ja nii ise endal,

kui ka suurel Maailmal,

oma valitud moel,

olemas olla lubaks.


Kuidas seda teha,

kui, mida enam vajan korda

ja tervet Maailma,

et lõpuks olla vaba,

seda enam keelan olemist

ja piiran vabadust -

mina pean päästma

ja seega olema sangar,

veel parem

ja veel tublim.


Palun ärge võtke ära

ega tehke ise,

sest siis ma ei tea,

kas Maailm on korras

ja täpselt õige -

mina ei oma kontrolli,

minu käes ei ole ohjad -

olen lihtsalt kübe.


Marianne

12.06.2021.

Kommentaare ei ole: