teisipäev, 22. juuni 2021

Omaniku otsingud

 


Otsin omanikku -

seda, kes hoiaks,

kuid ei jätaks,

seda, kes vajaks,

kuid ei hülgaks.


Olen olnud

justkui ühe

ja ka teise oma.

Olen ise ennast

välja pakkunud

ja vahel ka müünud,

kuid ikka ja jälle,

omanikku kaotades,

olen üksinda jäänud.


Olen olnud hea,

püüdnud olla parim,

kuid see ei loe,

sest saadav

ei jää püsima,

jääb vajaminev

kätte saamata -

olen koduta,

sest olen hüljatud.


Seisan Maailma ristteedel,

olen eneses kurbusest märg,

kannan kaelas silti -

Mina otsin omanikku.


Ennast hüljatuna tundes,

vajan enesele seda,

kelle oma olla.

Ometi ei saa

mind keegi teine

kunagi ega kuidagi

omada.


Olen iseenda oma

ja nii ei saa

mind keegi teine

ka hüljata,

kuid ennast

hüljatuna tundes

olen ise ennast,

üksinda jättes,

taaskord hüljanud.


Ise ennast hüljates

saatsin enese,

kui toast välja -

mina ja otsi,

enesele omanik leia.

Otsi üles see,

kes Sind tahab

kui tema jaoks

oled õige.

Leia üles see,

kes Sind vajab,

kui oled õige.


Kas see tähendab,

et hülgamise põhjus

oli tõesti see,

et olin iseenda jaoks vale

ja see tähendab,

et ka mina ise

ei saa iseennast

omada -

olen vaba olema ...


Marianne

22.06.2021.a

Kommentaare ei ole: