esmaspäev, 21. juuni 2021

Eba kindlus

 



Olen ebakindel,

sest mina ise

ei ole eneses kindel -

mina võin olla vale,

kuid olla ka õige -

ise mina ei tea,

millisena tundun,

välja teistele paistan.


Olen nii,

nagu olla valin,

kuid puudub peegel -

see küll on,

kuid pilt ei räägi -

peeglil ees

on pokerface.


Sellest ei loe,

midagi välja,

sest mul puudub

teisest kogemus

ja seega ma ei tea,

kas minu olemas olemisel

on teise silmis

mingigi väärtus.


Mis hirm see on -

kaalukauss on langenud

võin olla või mitte olla,

selles vahet ei ole,

sest enam see ei loe -

otsus on tehtud

ja mina ise

ei saa seda muuta.


Mina ei näe ega kuule

teise valitud näo taha -

mina ise järeldan,

mina ise olen otsuse teinud

ja ära valinud -

olin iseendana olles

taas vale olnud,

sest teisiti valinuna

oleks võinud 

kõik teisiti olla.


Marianne

21.06.2021.a



Kommentaare ei ole: