esmaspäev, 12. august 2019

Elavate mälestuste piltide rida on Aeg, mis kõnnib Hingega kaasas




Lähen ja olen teel, kus mälestused on minu sees, nad ei vaata mulle väljast vastu ega ärka puudutustest ellu. Mina lähen ja astun sinna, kus veel ei ole olnud. Teen seda, mida pole veel teinud. Kogen kõike seda, mis veel on olemas. Ükski tee, mille võin enesele valida, ei ole vale ega ainuõige valik, sest kõik teed on avatud teed, mis viivad kuhugi edasi. Minu ees seisvad rajad on erinevad maailmad, mille sees saan erineval moel elada, kuid ometi ikkagi omal moel.

Tundsin end süüdi, et ei tahtnud enam mälestuste sees elada. Libistada üle olemas oleva ja näha seda, mis ära on olnud. Mina ei soovinud enam alles hoida juba ära olnut – vajasin liikumist, et see, mis tuleb läheb läbi ja edasi – see ei kao Maailma seest, sest see on olemas, kuid on vabana olemas. Tundsin end süüdlasena, kui soovisin olla vaba ja ära minna, et mitte minna tagasi, uuesti kordama. Tundsin ennast ohvrina, kui kogesin, et pidin ikka veel alles hoidma kõike seni, kuni leidus keegi teine, kes ei tahtnud laenata, et lihtsalt kasutada, vaid ihkas omada, et hoida ja mina sain lõpuks anda edasi.


Asjad said pakitud ja koormasse kantud,
võtmed said peost pihku üleantud
ja tee oligi vaba, et minna -
sõita üle suure vee,
et lõpuks jõuda sinna,
kus kodu on ootamas ees ...


Marianne

12.08.2019.a



Kommentaare ei ole: