neljapäev, 25. jaanuar 2018

Inimese elust puuduv käsiraamat




Ma tulin ning nüüd olemas olen,
teadmata, kuidas olema pean.
Ma astun või seisan,
selgusetus, mida edasi teen.
Kus on minu elamise juhend,
inimesena käitumise õiend?
Sündides sain kaasa nime,
kõik muu on elust õppimine.

Ma valin ja astun,
nii mina proovin,
kuidas toimin,
kuidas käib elamine.
Ma ei imesta kui eksin,
komistan, kukun
või mõne vea teen.

Ma teen, mida oskan,
mõndagi juba aiman,
kuid ausalt võin öelda,
et ma ei tea, kuidas olen
või mida ma päriselt teen -
sel uuel hetkel,
mis siin ja praegu sünnib.
Ma võin küll olla kõhkvel,
kuid ainus, mida kindlalt tean,
on see, et sammule samm järgneb.

Ma võin vaadata tagasi,
et näha, kuidas ja miks ma tegin,
kuid ette ma ei näe,
et öelda, kuidas ma olen.
Minul puudub elamise manuaal,
sest mitte keegi pole kirja pannud,
mis saab siis, kui ...


Marianne

25.01.2018.a

Kommentaare ei ole: