kolmapäev, 29. märts 2017

Kuidas elada rahus oma Valitud Valikutega?




Kuidas elada rahus valikutega, mille ise olen endale valinud?
Kuidas elada rahus valikutega, mida muuta ei soovi ega saa?
Kuidas olla välises nii, et olen ka iseendas?
Kuidas olles kohal ja kuulates teisi, kuulata ka iseennast?
Kuidas olles kohal ja vaadates teisi, näha ka iseennast?
Kui väline provotseerib sekkuma.
Kui väline sõidab sisse ja lammutab.
Kui väline vallutab jäägitult.
Kui hoian kinni sõnadest Ma Pean.
Kui kaob tasakaalupunkt ja vääratan.

Kuidas, siis elada rahus oma Valitud Valikutega?
Kuidas, siis leida koht ja aeg iseendale, et olla olemas?
Kokkuleppides hetki ja aegu, võttes end vabaks.
Vabaks iseendale, hetkeks kus olla iseendas.
Kus ei lahustu ega vilksa.
Kus ei ole ootel ega varjus.
Pöörates pilku väliselt iseendasse ja oodata.
Oodates, kuni olen taas kohal ja olemas.
Kohal kuulamas ja nägemas iseennast.
Ja naerdes. Vabastavalt naerdes, lastes lahti kõigest, mis hoidis krampis ja kinni.
Naerdes nii, et pisarad silmist voolavad.
Siiras vabastav naer ja puhastavad pisarad.
Tundes, et see oli vaid hetk, mis möödus ja mina olen taas Mina koos oma Valitud Valikutega.


Marianne

29.03.2017.a

Kommentaare ei ole: