pühapäev, 28. mai 2017

Sõnalis-energeetilised abivahendid




Õhtul enne magamaminekut või, siis kui tunned, et oled korraga energiast tühi või, siis kui tunned, et nüüd on just seda enda kaitseks vaja kasutada:

Mina kutsun tagasi kõik oma energiad läbi puhastava .... (armastuse, valguse, heli jne, mis on Sinu jaoks see, mis puhastab). Energiad, mis mulle ei kuulu, saadan kõik tagasi sinna, kust nad tulid.”

Siis kui mõte pidevalt rändab, Sind häirivalt, kellegi inimese juurde:

Mina ühendan ... (valguse, heli, armastuse jne, mis Sind toetab) abil iseendast lahti, minu loodud energeetilise sideme ... (inimese nimi).”

Siis kui on või on olnud suhe ja Sa tunned, et see on Sind häirima jäänud:

Mina kutsun tagasi kõik oma energiad, minu ja ... (inimese nimi) vahelisest energeetilisest sidemest, läbi puhastava ... (valguse, heli, tule, armastuse jne). Kõik mulle mitte kuuluvad energiad saadan ma valgusesse puhastumiseks”

Iseendas tehtud otsus:

"Mina lõpetan teadlikult oma ... (kadeduse, viha, kurbuse, hirmu, vajaduse jne) energeetilise toitmise. Armastusega."

Igapäevane kaitse ja soovimine:

Mina olen igas ajas, igas kohas, igal ajal energeetiliselt, hingeliselt, füüsiliselt, vaimselt ja materiaalselt hoitud, kaitstud ja õnnistatud”


Oluline on mõtte väljaütlemine, mitte täpne sõnastus ja sõnade järjekord. Vajadusel kirjuta iseenda lause paberile, et vajaduse korral seda kohe kasutada, siis ei ole vaja mõelda, et mis ja kuidas.


Marianne

28.05.2017.a

Kommentaare ei ole: