reede, 19. mai 2017

Iseenda varjus kõndimine, Olemine ja tahtmine olla.




Ma olen see, kes ma olen, kuid vahel on mul tahtmine olla see, kes ma ei ole. Vahel on see soov nii suur, et mulle tundub, et ma olengi see, kes ma sooviksin olla. Vahel olen ma loonud ta nii reaalseks, et ma ei saa enam isegi aru, kes on päris ja kes ettekujutatu. Ma olen loonud iseenda varjukuju. Kuju, kelle taga varjus on tegelik mina. Vahel ma lahendan iseendas teemasid ja ei saa aru, miks lugu ei lahene. Ma ei tee vahet, kes on tõeline, sest proovin leida lahendust oma varjukuju küsimustele. Vahel kui ma reageerin või käitun nii nagu ma ei oleks iseendalt osanud oodata, imestan, et kust see tuli, kes see on ja mis tegelikult juhtus. Sel hetkel nägin ma iseenda ja kogu maailma eest varjul olnud ehedat Mina.


Marianne

19.05.2017.a

Kommentaare ei ole: