kolmapäev, 17. mai 2017

Ma soovin, et Sinul oleks minust kahju, sest minu sees on Hülgamise Hirm.



Sulle, kes Sa oled seda hirmu ühel või teisel moel kogenud, tea, et sellest on võimalik välja KASVADA.


Mina soovin, et Sinul oleks minust kahju, sest siis Sa lohutad mind. Ma soovin, et saaksin komme ja kingitusi, täpselt nii nagu lapsepõlves kui kellelgi oli minust kahju. Lihtsalt saaksin ja mitte keegi ei ütleks, et pean selle eest maksma või need tagasi andma. Ma tahan olla see, kes saab tähelepanu osaliseks, keda toetataks. Mina ei soovi, ei suuda, ei jaksa ega taha olla kogu aeg täiskasvanu. Mulle meeldib olla suur laps, kellel pole kohustusi ja vastutust. Mina kasutan lapse kavalust, kuidas mõjutada täiskasvanuid nii, et nad annaksid mulle selle, mida ma soovin. Minule ei ole oluline, mis asja ma saan, oluline on kindlusetunne ja teadmine, et ma saan. Saamine annab teadmise, et mind ei ole hüljatud. Kui mina oleksin täiskasvanu, siis tuleks mul ise hakkama saada, iseenda ja oma valikute eest vastutada. Mul on hirm, et siis Sa ei tule mulle pai tegema ja ma seisaksin üksi selles maailmas. Ma tean, et kui Sinul on minust kahju, siis Sa ei jäta mind maha.

Ma kogesin, et ka siis, kui Sinul on kahju, hülgad Sa mind. Mina õppisin hülgama esimesena. Ma soovin, et Sina ennast selles süüdi tunneksid, kuigi mina ise tegin oma valiku ja ütlesin Sulle EI. Mina ei tule enda tunnetega toime ja soovin, et Sina mind lohutaksid. Ma tahan, et Sinul oleks minust kahju, sest mina olen nüüd Sinust ilma jäänud. Mina ei teadnud, kuidas ilmajäämine mind tegelikult mõjutab. Ma ei taha tunnistada, et ma oleksin soovinud teisiti valida. Ma ei teadnud, mis ilmajäämisega kaasneb ja see on nüüd suurem kui ma taluda suudan. Hülgamishirm sunnib mind loobuma suhtest, hoolimata sellest, et see on minu jaoks ülioluline. Kui ma olen üksi, siis ei saa keegi mind hüljata. Ja nüüd soovin, et Sina keda ma hülgasin, lohutaks mind, sest minul on endast nii kahju.

Hülgamishirmuga inimene ei julge omil jalgel seista. Ta vajab tuge, sest lapsepõlves oli tal ühel hetkel üks vajadus, mis jäi tema jaoks piisavalt rahuldamata. Selle vajaduse rahuldamatus lõi temasse hülgamishirmu, mis nüüd on muutunud osakeseks temast. Täiskasvanuna seda hirmu uuesti kogedes või vältida proovides on ta sel hetkel tagasi selles vanuses kui ta seda lapsena tundis. Talle tundub, et ilma teise inimeseta ei saa ta seda, mida soovib, ei saa olla see, kes ta soovib olla. Läbi teise saab seda, mida ise ei ole veel õppinud saama või ei julge ta siis endale ja kogu maailmale tunnistada, et ta saabki ise hakkama. Ta on omamoodi sõltuvuses sellest, et teistel on temast kahju, sest see annab tema sisemisele lapsele teatud turvatunde, mida ta vajab.


Marianne

17.05.2017.a

Kommentaare ei ole: