pühapäev, 21. mai 2017

IGATSUS


Sulle, kes Sa kaugel oled...

Mina olen muusika oma dünaamika, heli, tugevuse ja noodikirjaga. Ma helisen, voolan ja laulan omal viisil, kuid ma igatsen sulanduda, kajada ja koos voolata. Ma igatsen toetust kui oma hääl ei kanna või katkema ning murduma kipub. Ma igatsen tajuda Sinu mängitavat muusikat, proovides selle sisu ja sügavust mõista, et selle käigus koos kasvada ja areneda. Ma igatsen Sinu ja Minu helide vastasseise, et koos põrkuda, tõugelda, jageleda, et siis taas ühist leebumist nautida. Ma igatsen kogeda mängu võlu, kus valides noodi vastad Sina samaga, muutes kõrgust teen Mina sama – juhatades teineteist tundmata radadele kogema uut ja veel avastamatut. Ma igatsen sulanduda ainult Sinuga sündivasse kooskõlla, meie vahelise suhte harmooniasse. Sinuga koos suudame luua kõike, mida hing ihkab ja väljamõelda oskab.


Marianne

21.05.2017.a

Kommentaare ei ole: