esmaspäev, 15. mai 2017

Sina ja Mina pingpongi mängud II Siis kui Sina ja Mina rääkisime meist ja Sina vaikisid...




Kui Sina ei räägi, siis Mina oletan Sinu välise järgi. Teen oletusi Sinu pilgu, keha ja hääletooni alusel. Mina täidan Sinu välise iseendast tuleva teksti ja mõtetega. Mina saab Sinuks.

Kui on tüli, siis saab Sinuks Minu suurimad hirmud, halvimad mõtted ja musteim viha. Vaikus on Minu jaoks kui õhuta ruum, kus elu ei ole võimalik. Mina teen omalt poolt kõik, et toimuks muutus, et lõppeks see vaikus ja eiramine. Ootan vältimatut krahhi – plahvatust Sinus.

Positiivses olukorras saavad Sinuks Minu suurimad soovid ja ilusaimad unistused kui värvilised seebimullid, mis lõhkevad kohe kui Sina tegelikult tegutsema asud. Sinu vaikimine laseb Minul unistada kõigest heast, mis Mind ees ootab ja reaalsusest üha kaugemale eemalduda.

Mina võin täita Sind kõigega kui Sina vaikid, kuid kõik see on Minu erinevate külgede peegeldus. Sina ise oled Minu jaoks tundmatu maa.

Kui Mina olen väsinud vaikimisest, kui Mina ei taha enam oletada ega eeldada, kui Mina ei soovi enam Sinu täitmist iseenda peegeldusega, siis Mina mõtlen iseendale ja oma elule. Kas võin, siis avastada, et Sina peegeldasid Minule seda, et Meie suhtes Mina ei olnud näinud ega kuulnud Sind, vaid täitnud kogu meie suhte iseendaga. Seega ei saanud Sina ja Mina kunagi meist rääkida, sest Minule oli meie suhe olnud suhe iseendaga.

Marianne

15.05.2017.a

Kommentaare ei ole: