laupäev, 6. mai 2017

Sina ja Mina pingpongi mängud I



Mina mäletan seda, mida Mina tundsin kui Sina ütlesid ja Sina tegid.
Sina mäletad seda, mida Sina tundsid kui Mina ütlesin ja Mina tegin.
Miks me ei mäleta seda, mida meie Mina tegi ja ütles, et teine nii tundis?

Sest mulle on oluline see, mida Mina tundsin. Sest ma samastan ennast sõnaga halb „Tunne” ja nüüd teen ma kõik selleks, et ma ei oleks enam see halb „Tunne”. Ma soovin, et mul oleks hea olla, et mul oleks hea „Tunne”. Sina saad minu pahameele osaliseks ja Mina tahan, et Sina teed kohe nii, et Minul oleks parem. Paranda Mind ära! - Need ei ole enam Sina ja Mina, nüüd on vastastikku tunded.

Oot, aga tundeid on ju palju ja kas Minal ei ole, siis endal võimalik valida, mida Mina tunnen. Valiks, siis midagi muud. Miks Mina nõuan, et Sina pead Minu „Tunnet” parandama kui Mina saan ise valida Mida ma valin, Mida ma tunnen ja Kes Mina olen.

Paneks need nõudmiste ja tahtmiste relvad nüüd käest ning astuks sellest „Tunde” mullist välja ja oleks Mina edasi? Minu Mina ei taha enam nii tunda ja see on Minu enda valik ning Mina ei ole Minu „Tunne” vaid Mina olen Mina!


Marianne

06.05.2017.a

Kommentaare ei ole: