laupäev, 27. veebruar 2021

Palun, valeta minule

 



Palun ära tee

minu Maailma katki -

mina ei talu Sinu tõde -

palun, valeta minule!


Valeta mulle nii

nagu oleks päriselt olemas,

siis usud ehk Sina isegi

ja Maailm jääb püsima

ning minul ei ole vaja

haiget tegevasse reaalsusesse ärgata.


Silmad kinni, sumu sees

elan Maailmas, mida mäletan,

kui minevik kokku variseb

ja olevik paljastub,

olev alastuses haiget teeb.


Mul ei ole tuge ega pinda,

ma ei saa teha oma sammu,

et Sinu juurest ära minna -

seisan ära olnud aja kildudel -

minu Maailma olemas enam ei ole.


Sinu tõde lipsas välja,

kuid lind oma puurist.

Sinu sõna vabadus

oli nool minu südames.

Valu oli päris ja kõike haarav,

pisarad olid reaalsed ja hingematvad.


Minule ei olnud jäänud seda,

mis oli juba ära olnud -

olnust oli saanud minevik -

mina olin katki.


Sind ei olnud enam seal,

kus Sa seisid -

Sina olid juba ära läinud -

olin kahekesi olles

üksinda jäänud.


Marianne

27.02.2021.a

Kommentaare ei ole: