laupäev, 17. juuni 2017

Uue õrn aimdus




Leebumine, andestamine, vabastamine/ vabanemine. Vana surm on uue algus. Üks energia hääbub, et tema jäetud jäljest saaks uus avaneda. Ühe teeraja lõppu tähistav käänak muutub uue alguseks.

Vana harjumuse niit, mis juhtis mõtet, on katkenud, kuid jälg temast on veel alles. Jälg, mis tallatud rajana on oma ja tuttav. Ma ei tea, kuis kulgeb uus, kuid ma tunnen ta kutset, mis paistab õrna aimdusena või on see minu kujutluspilt. Jalg, mis on tõstetud õhku, on valmis toetama talda, selleks, et edasi minna.

Miks vajan veel vana? Miks tahan tunda ta piire ja seinu? Miks soovin ikka veel teadmist, et ma tean, kuidas oli? Ma ei tea, mida vanast jätta või kaasa võtta. Ma piiran end, sest hirm on astuda vanale teele. Ma luban, kuid ei tea, kas see on uuele rajale algus.

Kuidas olla uus kui ma olen vana, kes valis uue raja. Kas astuda nii, et jälgin igat oma sammu? Kas astuda nii, et olen vaba ja juhtub see, mis juhtuma peab, või oskan ma kuulata ennast ja tunnetada hetke, enne järgmist sammu, kas rada on uus või jälg on vana.....


Marianne

17.06.2017.a

Kommentaare ei ole: