reede, 16. juuni 2017

Elamise Hääl ja Viisid




Ma luban oma energia voolama, piiride ja piiranguteta liikuma:
Merelainetega kaasa lippama, maruna tormama, et leebudes õrnalt loksuda,
Kaldavee päikesesärasse peegelduma, koidukumasse virguma,
Linnulauluna metsadesse helisema ja taevalaotusesse tõustes avarduma,
Lõkketule soojusesse kumama, praksudes sädemeid sütitama,
Tuulena Maailma avastama, mägede ja metsade hääli kuulama,
Lagendike avarustesse tantsima ja sügavike sügavustesse sukelduma,
Tormi ja äiksena pahurdama, õrna ja vaikse paiga puudutama

Mina ise hällin ja marutan,
Mina ise uurin ja avastan,
Mina ise helisen ja kuman,
Mina olen see, kes ma olen,
Olen seal, kus ma olla soovin
Nii nagu mina vaid oskan, valin ja voolan
Mina elan oma elamise Hääle ja Viisidega.


Marianne

16.06.2017.a

Kommentaare ei ole: