reede, 2. oktoober 2020

Täna on see päev

 


Mina leidsin ... . Mina avastasin täna enese jaoks selle, mida veel ei olnud näinud ega teadnud. Just täna kõndisin teisale või vaatasin teisest kohast või teisele poole. Olen lapselikult õhinal olles õnnelik ja juhatavat puudutust kogedes tänulik – minu Maailm on muutunud suuremaks, sest mina olen kohanud Maailma. Sain selle kõik justkui iseendale – see oli minu hetk olla olemas, selles olemas olevas hetkes.



See on naljakas, et kuigi enne mind on teised samamoodi avastanud, enese jaoks leidnud või teevad seda samal ajal või kusagil tulevikus, olen mina täna, kui esimene, sest see on minu esimene ... . See on puhas ja siiras kogemine ja selles sündivas hetkes mina ei kirjuta ümber ega kellegi pealt maha, vaid ulatan vaatamiseks selle, mille mina täna leidsin – hetk, kuidas mina Maailma nägin.




See on minu avastus iseenese jaoks. Uus mõistmine, teadmise tähistamine – minus on sellest hetkest alates teadvustatud teadmine, sest olen näinud, olnud, kogenud. See ei ole enam hämarus varjude sees või valge laik kaardi peal ega olematus tühjuses, vaid enese sammudega astutud tee nähtava ja värvilise Maailma sees, millest saan osa, sest olen sellest osa.


Marianne

02.10.2020.a


Kommentaare ei ole: