reede, 28. veebruar 2020

Olen ...





Kui ise ei oska, siis ikka ei oska. Proovisin taas arvutiga sinasõprust luua ja ebaõnnestusin. Uue blogi kujundamine on osutunud arvatust keerulisemaks ja see pole tänaseni selline, kui mina seda soovin näha. Võtsin täna kätte ja katsetasin, et ise luua, kuid suutsin ühe lehe lisamise asemel olemasoleva lihtsalt ära kaotada. Olen õnnetu ... 

Soovin, et lihtsus, kord ja selgus oleksid olemas, et saaksin keskenduda kirjutamisele, mitte tehnilistele teemadele, millest mina ise ei jaga nagunii mitte midagi ja sellepärast tõin lood ka siia, et mul oleks olemas koht, kus on see, mida vajan ...


... mõtlesin ja otsisin endas vastust - otsisin seda, mida saan ise endale anda - lahendus leidus - tegin soomekeelse blogi selle blogi kõrvale   https://marianneumborgsedimentaatio.blogspot.com/   
Ei võtnud aastatki ja on täpselt see, mida vajasin - lihtsus ja selgus - minu parim tänases päevas 


Marianne



28.02.2020.a

Kommentaare ei ole: