reede, 14. veebruar 2020

Ise ennast teistega võrreldes




Üks armas Inimene on küsinud minu käest mitmeid kordi, et miks ma nii või teisiti teen ja öelnud, et seda vastust tean ainult mina ise.

Seega, täna tunnistan ausalt üles, et vahel näen nii selgelt valusat alastust Maailma sees ja oskan näpuga ette näidata, kuid ei tunne sedasama endas ära – ma ei näe iseenda päästikuid vaid reageerin ehedalt.

Avastasin endas uskumuse, mis põhineb ammustel kogemustel – kohas, kus oli võimalus, et mind võrreldakse teise inimesega, käivitus minus automaatselt reaktsioon – olla parem. See oli vajadus näidata ennast paremana selle kõrval, kellest sai minu jaoks potentsiaalne oht - temal oli võimalus võtta endale, minult ära, minule vajalik tähelepanu. Mina ise valisin võrdluse, et tõestada enese paremust, sest uskusin – see, kes on üle ja parem, see saab tähelepanu endale.

Samuti kõndis minu sees kaasas enese hoidmise jaoks valitud lahendus - kohas, kus kogesin, et teine saab endale selle, mida minul ei ole, siis seda saadavat maha tehes andsin endale tunde, et ma ei tahagi seda – tõestasin iseendale, et parem oli ilma olla.


Marianne

14.02.2020.a


Kommentaare ei ole: