kolmapäev, 18. detsember 2019

Sina ja Mina lood XIX - Mina tean, et Sina tead, et Mina tean ...





Mina tahan,
et Sina teaksid seda,
et Mina tean.
Mina tahan,
et Sina teaksid seda,
et Sina pole enam varjus
pimeduse sees -
Mina olen Sind näinud.

Mina tahan,
et Sina tuleksid iseendas
olnu juurde tagasi
ja vaataksid otsa sellele,
mida ja kuidas
valisid olla ja teha.

Kui Sina tead,
et Mina tean,
siis Sina tead,
et Sina pole pääsenud puhtana.

Mina tahan,
et Sinu sees kasvaksid tunded,
siis olen Mina,
kui palli Sulle edasi andnud.

Minul on siis kergem -
see on Minu protest
ja ennastkaitsev võitlus,
et oleks olemas õiglus.

Kui Sina lihtsalt lähed
ja kergena oled,
siis jääks ebaõiglus
okkana Minu meelde,
kaotuse hinnana rahutus
tundeid kasvatades minu sisse.

Mina tahan,
et Sina teaksid seda,
et Mina tean -
siis ei saaks Sina
olla täies rahus
ja tüüne,
sest Sina ei tea,
mida Mina saan ja võin
oma teadmisega teha.

Siis saan Mina minna
ja rahus olla,
sest Minu käes on
manipuleeriv relv -
kui Mina tahan,
siis tulen
ja vaatan Sinule otsa -
ning Mina näen,
mida Sina teed,
kui Sina tead,
et Mina tean.


Marianne

18.12.2019.a

Kommentaare ei ole: