teisipäev, 31. detsember 2019

Okastega kroon - Mina ei saa, sest mina ootan





Okas torgib mind selles kohas, kus mina tahan küll muutust oma ellu, kuid ei taha seda ise teha. Mina ise hoian oma tundest kinni, et paigal seista, sest tahan, et Maailm ütleks – Tule! - ja võtaks mind vastu. Mina ei taha esimesena astuda, sest ta ei taha iseendast lahti lasta. Okas torkab, et mine ja astu - tee ise oma samm muutuste teel, kuid mina hoian ennast paigal ja lasen torgata, et veel enam ja suuremalt tunda.

Mina ise ei astu, sest ma kuulen enese sees – Mina EI SAA – ja siis ma tunnengi oma tunnet, kuid ma ei kuula ennast edasi ning nii ei kuule ma seda, mis tuleb sellele lausele järgi – Mina ootan! Minu tähelepanu on sõnadel - EI SAA - ja see teadmine kasvatab tunde, sest minule ju ei anta, minul ei ole võimalik, mina jään ilma jne. Mina ise jätan tähelepanuta selle, et – Mina OOTAN! - iseenda poolt tehtud otsuse - ja seni, kuni mina ootan, mina ei astu ...


Marianne

31.12.2019.a

Kommentaare ei ole: