teisipäev, 17. detsember 2019

See ei ole minu oma





SEE ei ole minu oma,
seda mina endale ei võta
ega enese sees hoia -
SEE läheb voolates mööda.

Kuid, kui mina ei tea,
mis on see,
mis on minu oma,
siis pole selgeid piire.

Minu ja Maailmade vahel
on üks otsatu ja ääretu maa,
mida mina kontrollida ei suuda -
ükskõik, kuidas proovida
ja kui kõvasti püüda.

Sellel lõppematusesse kulgeval maal
on kõik lood minu omad -
mina olen neis, kui soos sees.
Mina olengi kõikjal ja kõiges,
sest kõik on minuga ühes.

Sellel lõppematul maal olen mina
kõigile ja kõigele valla -
olen lükata ja tõugata,
talluda jalge alla,
sest mind ei ole näha.

Kus on
SEE minu oma,
kus see on,
mis on päriselt oma?

Kus olen mina,
kus saan olla mina
iseenda oma?

Mina ei saa edasi minna,
sest kõik on oma
ja endale kuuluva juurest
ei saa ju ära minna.

Mina ise otsin üles põhjused,
miks mina ei saa
ja nii mina ise ei näe,
sest ei vaata
üldsegi seda,
kuidas mina ise saan.

Miks, siis mina ise tahan,
et kõik see seal
oleks minu oma -
kui mina olen kõikjal ja kõiges,
siis on kõik minu
olemata tegelikult mina.
Olles kõikjal ja kõiges
ei vastuta tegelikult mina
mitte millegi eest.



Selleks, et eraldi seista
ja olla oma
tuleb enesele piirid luua,
et teha vahe
enda ja Maailmade vahele.
Seega ütlen sellele,
mis pole oma -
SEE ei ole minu oma!



Marianne

17.12.2019.a

Kommentaare ei ole: