esmaspäev, 21. oktoober 2019

Vabisev jänese saba





Kindlusetus on uskumine, et mina ei tule raskustega toime, sest abi ei leia või seda ei anta. See on hirm, et jään hätta. Kindlusetus on hirmus värisemine, et seisaksin paigal ega astuks edasi. Kui kusagil on keegi süüdlane, et mina ei saa või ei tule toime, sest minul ei ole – siis vajasin ohvriks olemist – tahtsin saada enamat, kui see, mis minul endal hetkel olemas oli. Kui tunnen hirmu, et mina ise olen vähem või minust endast ei piisa, siis tegelikult mina ise ei julge iseenda varjust välja valguse kätte astuda ja ise oma elu elada.

Kindlusetunne on teadmine, et raskustest või takistustest, mis ees ootavad, pääsen mööda ja läbi. Kui mina ise olen õng, siis mina ise saan kala püüda ja minu enda võimuses on endale vajaminev anda. Lahendused minule endale sünnivad läbi ise enda – lahenevad need teemad, millele mina ise otsin töötavad lahendused.


Marianne

21.10.2019.a



Kommentaare ei ole: