kolmapäev, 4. september 2019

Miks just siis ...





Miks just siis,
kui unistuste sinilind
on kohe käegakatsutav,
tundub alles jäänud aeg
nii pikk ja lõputa
ja pärale jõudev
lootusetult kauge
ja kättesaamatu.

Mina tean,
et siis alles algab
see teekond,
mida mööda käies
loon unistustest
ärgipäeva reaalsuse.

On hirm, et kui on käes,
kas see on siis see,
mida olen endale soovinud
ja pikkisilmi oodanud.

On hirm, et kas on aega,
kas suudan luua
ja oskan omale hoida,
sooja ja päikselise paiga.

Miks on kurbus kaaslane
ja nukrus lähedane -
tunnen ennast üksikuna -
mul on endast kahju,
et ma veel varem
ja kiiremini ei jõudnud
anda endale seda,
mida juba aegu tagasi
nii väga vajasin.

Täna veel ei ole kindel,
et homne päev teeb otsuse,
sest läinud on aega
ja tee pikaks veninud.

Ootuste algus
oli tormakas
ja pidi kohe lõppema,
kuid lood ja hetked
vajasid kõik ära olemist
ja rajad läbi käimist.

Kas ma nüüd ja täna
luban endal uskuda,
et juba homme,
hoides võtmeid peos
võin ise enese ees avada
ja selja taga sulgeda
oma kodu ukse.

Julgus astuda
homsesse päeva
ja hetke siseneda,
kus allkirjad paberil
fakti tunnistavad.


Marianne

04.09.2019.a

Kommentaare ei ole: