reede, 5. aprill 2019

Olen võõras, kes teel möödumas




Maailmas astudes,
teel kohatud ustele,
esimesena mina ei naerata,
sest sügaval minus sees
elab uskumus,
et minu ees
sulguvad uksed.
Minust mööda
ja kõrvale vaadates
nad pannakse kinni,
minu silmade ees.

Mina ei tõsta pilku
ega naerata.
Mina ei tõsta kätt
ega koputa.
Ma lähen kaarega,
astun mööda,
keeran selja,
sest see on nii valus,
kui mind ei nähta,
ega võeta vastu,
sest pole olnud
oodatud.
Ma olen üle,
olen teiste seast väljas,
ilma kohata.
Ma ei ole oma
ega külaline ka.
Ma olen võõras,
kes teel möödumas.

Kord oli aeg,
aegu tagasi,
kus veel usaldasin uksi
laias Maailmas,
kuid siis,
usk kadus
jäi alles uskumus.

Tegelikult ma ei tea,
kas uksed on lahti
või kõvasti kinni,
kuid ma olen valmis
ennast kaitsma,
olen tõsine ja tugev,
vastuvõtma seda,
mis ootab mind ees.



Mina ise ei taha
või siis ikkagi ei saa
ennast siduda,
sest nii olen ma vaba
edasi astuma.
Paiga peal,
paigas olev kivi
seistes sammaldub,
veerev kivi
kogeb ja läbi elab,
üha uusi
elusaid kogemusi.


Marianne

05.04.2019.a

Kommentaare ei ole: