neljapäev, 11. aprill 2019

Hirmude sügavad juured ulatuvad aegade taha






Oma ära olnud eludes, möödunud ajaloos, olen elanud hetkedes, kus see, millisena mina väljendusin ei lugenud ega olnud piisav, sest kuulusin nende sekka, kellele oli antud ühine nimetaja ja selle järgi määratud ärapõlatuteks. Need olid inimesed, keda ühendas rahvus ja värv, mille taga ei nähtud, sest ei vaadatud, indiviidide erilisust.

Sellest ajast on jäänud minu sisse soov erineda, eristuda nii nähtavalt, et ma mitte kunagi ei samastuks sarnastega, vaid seisaksin alati hulgast eraldi, et see, millisena Mina olen saaks väärtuseks, keda alles hoida. Erinemises peitus meeleheitlik soov pääseda lõpliku otsuse käest, olles viimane lootus vältida oma tulevikku.

Need olid kauged ajad, mis elustuvad minu unedes, sest hirmude juured ulatuvad möödunusse. Kord oli erinemises lootus päästa oma elu, kuid nüüd on sellest saanud alateadlik sisemine sundus, vajadus kindlustada oma elu.


Marianne

11.04.2019.a



Kommentaare ei ole: