laupäev, 20. aprill 2019

Kui kaasteelistest said vaenlased





Ma olen väsinud
viha tundmast.
Ma ei taha enam
meeles pidada seda,
miks mina pean
viha tundma.

Sellest varem sain jõudu,
et ennast kaitsta,
olla valvel
ja ohuks valmis.
Maha salgasin
positiivsuse,
endasse peitsin
sillerdava naeru,
altkulmu põrnitsesin,
umbusuga vastasin.

Ma ei usaldanud
kätt sirutada
ja Maailma tervitada,
sest olin kogenud,
et seal olid okkad
ja valusad hetked.

Kuid nüüd
ma olen väsinud
iseennast vihkamast
ja ära kustutamast.
Olen väsinud
inimesi kartmast
ja hiljem kahetsemast,
et taas ei suutnud,
teisi kohates,
neid avali vastu astuda.

Ma olin solvunud,
et teistel on õigus
teha täpselt nii
nagu nemad tahavad,
kuid nende tahtmine
ei ole minu saamine,
sest nende soovitud soovid,
ei ole soovitud
minu soovide täitmiseks.

Minus oli hirm,
et taas ma ei saa seda,
mida tahan,
sest teistega koos olles
vajasin teadmist,
et ma suudan ja saan,
ALATI,
iseennast hoida ja kaitsta.

Oma mätta otsast
teisele vastu vaadates
Mina solvusin,
sest ei saanud oma tahtmist
ja siis teine jäi süüdi,
sest selles kohas
ei saanud mina ise
anda enesele seda,
mida mina vajasin.
Sellest inimesest,
kes seisis oma Minaga
minu tee peal ees,
sai minule vaenlane,
sest allajäämisega
mina ei leppinud.

Teine sai sildi,
mida vaadates
enesele meelde tuletasin,
et nüüd mina pean
eneses viha tundma,
sest pidin mäletama,
miks kord solvusin,
kui nii seisin taas
vastmisi teadmisega,
et ei saanud seda,
mida tahtsin Mina!

Seni kuni mina ei taha,
seni mina ka ei tee,
alles siis,
kui ma päriselt
ja täiesti tõsiselt tahan,
siis ma olen
ja ka teen.

Ma olen väsinud
viha kandmisest.
Nüüd tahan sirutuda,
kõige ja kõigi
poole avaneda.
Tahan ise olla
ja iseendana olles,
inimesi pelgamata,
päiksena särada.


Marianne

20.04.2019.a



Kommentaare ei ole: