teisipäev, 11. detsember 2018

Soov omada seda, mida ei saanud





Ma kõndisin oma rada
rahu ning vaikuse sees
ja siis olid seal Sina,
kui sein seisid mul ees.
Korraga torm minus kees,
kui kokkupuutumata
kokku põrkasime.

Ma Tere küll poetasin
kui pilgu mujale keerasin.
Tahtsin Sinu juurest ära
ummisjalu tormata.
Miks Sa tulid?
Mida Sa tegid?
Mis minuga juhtus,
et kõik on nüüd segi?

Kõik minu tunded,
mis lahti laskmata
Sa endaga kaasa tõid.
Palun mine ära,
sest kui me ei kohtu,
siis ei ole ohtu,
et peidetud tundeid
taas tuleb tunda
ja neis ujudes
uppumist karta.

Jah, hetk on uus,
siin ja praegu juhtuv,
kuid mina ei naerata,
sest minul ei ole hea.
Mina seisan peegli ees
ja sees ikka veel keeb,
katel tulel podiseb,
olen pahur ja torisev,
altkulmu põrnitsen,
iseennast kaitsen,
kui astun välja ja võitlen,
nii Sinu vastu ma sõdin.

Miks Sa nii teed,
et mulle mind näitad,
ausalt alasti võtad.
Ma tahaks olla vaba,
kergusest naerda,
rõõmust hõisata,
kuid ma ei saa
mina kohtun täna
elavate tunnetega.
Ma valvan neid,
et nad ei kaoks,
et ma mäletaks
ja meeles peaks -
minul on ju õigus selleks.

Oma vihas ma näen,
et Sina ei muutu,
aga mina ei taha
ennast muuta,
sest minul on vaja
tundeid alles hoida.
Mina ei taha leppida
reaalse eluga,
et mina ei saa
ja minul kõike ei ole,
kui elu ei kohtle
mind siidikinnastega.

Ma hoian kinni oma tundeist,
sest minul on õigus omada neid.
Ma ei taha lahti lasta
oma soovist saada seda,
mida ma ei saanud,
aga ma tean,
et minul oli ja on,
ju õigus selleks
ning nii
ma veel ei lepi
ega lahti lase
ja alles hoian tunde.

Tunne on piir meie vahel,
mis eraldi ja lahus hoiab,
kuid seni ja siit
lugu edasi ei lähe ...

... kuni otsustan ise 
muutes ja muutudes
soovist lahti lastes
taas edasi astuda.


Marianne

11.12.2018.a



Kommentaare ei ole: