reede, 16. november 2018

Tule, ole minu kaaslane





Puu seisis vaikselt
minu käte vahel.
Toetasin põse
karedale koorele.
Mets vaikis.
Minu hingamiskahin
ja südametukse
puuga tasa kõneles.

Tuul tuli
ja siis oli kohal.
Puu kõikus,
võra raksus,
kui tuul okstes
kinni jäänult rabeles.

Puud said omale hääle,
kui unest üles ärkasid.
Sosinal lausutud sõnad
mind õrnalt embasid.
Sulgesin silmad
ja ma nägin,
kuis astusin
läbi aegade
ühes puudega.

Ulatan Sulle käe,
kutsun Sind endaga kaasa.
Tule ma kõnelen,
räägin Sulle oma loo.
Minu hääl kannab
meid sinna,
kus kord kõndisin.
Kui kuulad,
siis selles loos
oled minuga koos.
Näitan Sulle seda,
mida tundsin
ja kogesin.
Minu sõnad on tee,
millel ühes kõnnime.

Läksin teele
ja olin avatud -
kõigil ja kõigel oli hääl
ja igalühel oma lugu.

Ole minu kaaslane
tule kõnnime koos,
Sinul on osa minu loos.


Marianne


Soomemaal

16.11.2018.a



Kommentaare ei ole: