teisipäev, 21. august 2018

Tunded kui kardinad on ees





No vaata, mida Sa tegid,
mida minuga tegid!
Ma tundeid kogesin,
neis elasin ja ujusin.

No vaata, mida mina tegin,
mida mina Sinuga tegin!
Sa tundesse astusid
ja tundega minule vastasid.

Ma hindan Sind tundega -
läbi vaate ees oleva kardina,
ei näe ma Sind selgena,
valge ega puhta lehena,
vaid tunnetega värvituna.

Kuidas vaadata südamega,
näha sõnade taha,
tegudest mööda kiigata,
Sinu hingelaulu kuulata?
On nii keeruline
astuda tundest kõrvale.

Olen mina ja tunded,
oled Sina ja tunded.
Kahed kohtumised,
kui kohtume meie
siis kohtuvad ka tunded.
Kokku jääme
või lahku läheme,
ikka kestavad
ja alles jäävad
meis elusad tunded.

On üks, mida nägime,
teine, mida tundsime,
kolmas, mida mäletame,
neljas, kes tegelikult oleme,
kui tunded jäävad kõrvale.

Milline Sa oled,
kui tundeid ees ei ole?
Milline olen,
kui tundeid pole?

Marianne


Soomemaal
21.08.2018.a

Kommentaare ei ole: