reede, 24. august 2018

Tundest vabana olemise kergus, siis kui eksam on sooritatud





See on nii hea tunne, kui järjekordne õppetund on läbitud. Pühapäeval ujusin tundes, esmaspäeval otsisin vastust, teisipäeval kirjutasin ja lasin lendu loo, neljapäeval läbisin eksami. Lausa koju kätte tuli sarnane situatsioon, kus taas seisin ja vaatasin aknast kahte inimest, keda koos nähes tundsin enne end väljajäetuna, sest pidasin ennast kolmandaks. Tundeid ei tõusnud ega kasvanud, ma ei tundnud midagi. Jah, ma mäletasin, kuidas oli olnud, kuid nüüd tundsin suurt kergendust, sest olin vaba. Ma olin lihtsalt, minu sees oli suur vaikus ja rahu, iseenda ja Maailmaga.

Ma taipasin, et kui soovin võin minna ja olla osaline, kuid mõistsin, et ei tahagi. Sain aru, et see, mida näen, aga ise ei koge, ei tähenda seda, et pean sellest alati osa saama. See, mis toimus nende kahe vahel on nende vaheline lugu. Mina ei tundnud enam endas vajadust nende kahe vahele mahtuda, sest nüüd tean, et soovi korral võin seista kõrval ja see on täiesti piisav.

Suur kallistav toetus Sinule, kes Sa oma eksameid sooritad!


Marianne


Soomemaal
24.08.2018.a

Kommentaare ei ole: