laupäev, 9. september 2017

Järelkaja Ühe esmaspäeva hetkedele - Hirm uuesti haiget saada




.... Järgmisel hommikul ei olnud minu lihased valusad, vasak õlg andis küll tunda, aga see kadus peale hommikust võimlemist - aasta aega, iga päev shindoga tegelemist on andnud tulemuse.

Otsisin endas märke, et mis, siis minus muutunud on, mis plahvatusliku tulemuseni Pravilo venitus viis. Ma ei leidnud justkui mitte midagi. Ainus teadmine, mis kasvas, oli vajadus shindo massaaži järele. Ma tundsin, et keha on omamoodi pinges, et see, mis helidega vabanes ei lahku enne füüsilist tasakaalustamist. Helistasin ja aeg leiti.

Üle keha oli valusaid energiapunkte väga palju. Massaaži ajal taipasin, et helid tõid pinnale teema: Hirm uuesti valu tunda ja nüüd leidsin endas kaks mälestust, mis olid selle alguseks. Esimene puudutas minu sündi, mille käigus sain vasakule õlale haiget ja teine 7. elukuud, mil olin, minu turvalisuse huvides, vasakust käest paela, millegi külge kinni seotud ja nii turnisin voodi pealt maha. Seistes omil jalgeil, olin õnnelik saavutuse üle, kuid siis, kas jalad väsisid või vajusin lihtsalt ära, kuid jäin vasaku käega õnnetult rippuma. Läks mingi aeg enne kui abi sain, kuid sellest piisas, et esimesele valule järgnenud teisest, kasvas läbi elu mind saatnud hirm – nii füüsilisel, vaimsel kui energeetilisel tasandil.

Ma leidsin endas lahenduse ja toimus võimas vabanemine. Ma olin kui jääs, nii külm oli – mina olin külm. Mõtlesin abi paluda, aga taipasin, et mina saan ise oma olukorda muuta, kui otsustan, et minul on soe. Keskendusin iseenda sisemusele ja leidsin sealt ühe nupu, mida vajutada ja hakkas soojem küll. Vabnemine jätkus, hiljem naersin, seejärel nutsin ning mõni aeg lihtsalt olin.

Ma oli kirjutanud 15.06.2017.a loo „Kuidas mina usun iseennast, et olen tervik”, milles kirjeldasin ka helide vabastavat mõju, nende võimet leida ja tuua pinnale mälestusi, mis on väga sügavale kehasse salvestunud ja mõjutavad nüüd inimese tervist - see oligi see, miks ma pidin sel esmaspäeval Tallinna sõitma ning helide ja venituse toel oma loo pinnale tooma, nii, et saaksin sellest aru ja oskaksin leida lahenduse.

Kõik on olemas põhjusega, kõigil ja kõigel on oma aeg ja koht – minu lood on elust enesest. Juunis kirjutasin loo, mis põhines minu enda kogemusel kristall-helikausiga. Mais jõudis ta minuni ja seejärel kasutasin teda igapäev nii, nagu tundus, et on minu jaoks õige. Heli mõjus ja tõi lahendusi, mis kajastusid lendulastud lugudes. Nüüd sain uue kinnituse, et helid on võimsad, kuid lisaksin lõppu, et peale neid on oluline füüsiline massaaž keha vabastamiseks liikuma pääsenud ja uuesti toppama jäänud energiatest. 


Marianne
09.09.2017.a

Lugu, mis oli enne


Kommentaare ei ole: