kolmapäev, 20. mai 2020

Vahel on vahedel vahe sees





Olen mitu korda seisnud kohas, kus mulle on öeldud – Ole rahul, et said, mis vahet on selles, kuidas Sa selle said ...

Minu selgitused, et selles, kuidas antakse, on vahe vahel, ei olnud piisavad - teine inimene ei tahtnud/ osanud/ proovinud mind mõista. Minul olid minu tunded, mis kasvasid seoses saamisega ja mina tahtsin, et teine vastutakse minu tunnete kasvamise eest. Kellel oli teema ja kelles oli teema?

Lõpuks leidsin võrdluse, mis avas teise jaoks pildi - Kas üks inimene seksib teisega, sest too on ainus, kellega ta seda Maailma sees teha tahab või teeb ta seda ainult sellepärast, et too teine on ainus, kellega tal see võimalus on?

Esimene võimalus on kingituseks olemine, kuid teine - vastumeelne lahendus - kui ei taheta anda, siis ei taheta ka vastu võtta ...


Marianne

20.05.2020.a

Kommentaare ei ole: