neljapäev, 14. mai 2020

Enese katkised killud






No vaata,
mida Sina tegid!
Vaata seda,
mida Sina minuga tegid -
Sinu sõna puudutas,
Sinu pilk purustas -
end haavatuna tundes
purunesin katki - kildudeks.

Nii võib ja nii tahan mõelda,
sest minu tunne muutis juhtunu reaalseks.
Sina tegid ja olid oma iseka isekusega,
mis osutus relvaks,
sest Sina ei arvestanud ega paitanud,
kui määrasid Meid – oled Sina – olen Mina.

Seistes iseenda killud peos,
see, kes ma olin olnud,
teda enam ei olnud -
minul tuli kokku korjata ennast,
et uuesti üles ehitada ise ennast.

Minul oli endast kahju,
minul oli ära olnust kahju -
oma mööda läinud ajast,
mil veel uskusin end teadvat,
et iseendana olles võin olla -
tõde tegi mulle haiget -
kõik oli muutunud -
tuli alustada algusest.

Mul oli olnud olemas see,
mida minul olemas ei olnud -
vale oli olnud see,
millisena mina ise
ennast olin näinud.

Näilisuses joonistatud kujutelm
sai maha kistud
ja olevaga vastamisi seistes
nägin Maailma asemel iseennast -
seal olingi ainult mina ise -
peeglist vastu peegeldumas.

Mina ise lasin peeglil kukkuda,
et pilt enesest ära lõhkuda -
mina ei teadnud ette
et Sina mind enam ei hoia
ja seega ei olnud
mina valmis selleks,
et minul ise endal
tuleb ise edasi lennata -
maa tuli liiga kiiresti vastu ...


Marianne

14.05.2020.a

Kommentaare ei ole: